Dag 02 - Min första kärlek

Dag 02 - Min första kärlek

Oj oj oj, vet ej.  Är det den kärleken på småskola discot, djurkärleken eller "den riktiga" kärleken.
Näe men jag tror det var den när jag var 15år, han var 24 :O. Det var i Thailand 2005 det var bara tre dagar vi umgicks men vi bodde i närheteni Sverige, men det blev aldrig något mellan oss, som tur var.
Var inget fel på killen men han var väl lite väl gammal för mig just då.  Men jag var kär, riktigt kär och jag fick mitt hjärta riktigt krossat. Grät varje dag i en månads tid, allt var skit när han inte hörde av sig.
Egentligen visste vi inget om varandra, men för mig gjorde det inget. Jag var kär.

Mitt nuvarande förhållande
Är väl en första kärlek det med, för den blev besvarad fast kanske inte i första taget.  Idag är jag inte så kär i honom längre, bara lite då och då, top fem minuter varje dag, men det gör inget. Man kan inte vara nykär hela livet.  Jag tycker om honom så mycket, det är min bästa vän helt enkelt. min största trygghet och min liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0