Dag 10 - 10 saker du inte vet om mig

Jag har varit mobbad i tio år av mitt liv. Jag rymde från skolan, jag skolkade, mådde psykist dålgt att jag senare fick gå hos psykolog i flera år.  Jag hade mardrömmar om de onda skolkamraterna. Jag gick sällan i gympan i högstadiet för att jag inte ville att de skulle gömma mina kläder vilket inte var ovanligt att de gjorde.

Tog min första piercing som 15åring sen dess bara fortsatt och har dragit igenom 25 nålar igenom kroppen. En ganska billig hobby bara man äger kanyler.

Jag är duktig i gymnastik. När jag var ybgre gick jag i gjympa  på fritiden ch var duktigt. Kan även stå på händer, handstående, lång kullebytta, jula, samt tondat än idag!

Jag tycker om att vara med i debatter och att argumentera. Älskar älskar älskar att i fråga sätta hur folk tänker och tycker som de gör.

Jag har skadat mig själv medvetet. Har skurit mih själv i handlderna samt låren väldigt illa. Blöt och blöt och blöt.  Jag använde allt jag fick tag i för att göra mig själv illa. Till slut hamna jag på psyket, fick lycko piller samt massa lungnande och sömntbabletter.

Jag är sämst på att baka men naturbegåvning på att laga mat.

Jag älskar att sova och lägga mig tidigt på kvällarna. Morgon människa ! ! ! !

Jag är duktig på att köra traktorer och lastmaskiner. Tycker det är skit kul att köra maskiner vilket jag gjorde dagligen i et år.

Jag har haft nio husdjur allt från hundar till tre ormar.

Jag är vegiterian. Äter vilt (det min sambo skjuter), vissa fisksorter och skaldjur.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0