"det var inte jag som åt upp alla chokladpralinerna inatt"

"det var inte jag som åt upp alla chokladpralinerna inatt"  "det var Lexi"  Men min sambo trodde mig inte och skällde på mig istället. Han sa FY Malin och sen var det inte mer med det.
Har befunnit mig i Julkaoset idag, och snart blir det kaos väder. varför ska allt beskrivas i kaos?  Är det inte såhär varje jul. finns inte en enda parkering ledig, man får stå i en halvtimme i kassan även om man bara köper tuggummi, kortmaskinerna funkar itne och man får gå och ta ut pengar. väderkaoset som jag tycker är underbart för vi har ju trots allt en vit Jul i hela landet och det ska vi väl vara glada för? eller?
Har köpt det sista klapparna eller ja, presentkorten. Det bästa presentkortet är nog 100kr på systembolaget, det tycker jag iallafall. I  min familj gör vi "tärningsleken" och det bästa är att få sex, såklart ;)  Fast inte sex med familjen.
Har även köpt lite undisar idag, det gör jag varje jul. Köper så jag har för hela året! Så nu får vi hoppas att inte brösten växer ur det nya behårna, men varför skulle dom göra det när dom inte växt på flera år.
Nog om  ilandsproblem.
Imon åker vi hem till Göteborg och hela tjocka familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0