lite nytta

Då är man hemma från jobbet. Tog med en film till jobbet och popadde popcorn till barnen, de var överlyckliga. Man kan väl få skämma bort dem lite så de minns året som är för ett bra år. Kommer hem till mitt kalla hus. Hänger tvätten, plockar saker och ska nog ta mig ett glas vin. Imon blir en ledig dag, en väl förtjänad ledig dag så mycket jag har jobbat under december, jobbat mer en heltid!  Ska ta mig en dusch och använda alla mina nya produkter från The body shop som jag la vantarna på igår. Ett shampoo, ett blasam, en anstiktskräm och en rengörings produkt från ansiktet.



Rainforest shampoo.
Gläds åt glänsande hår, ta fram stunsen i hårfärgen! Perfekt för färgat hår är Rainforest Radiance – här hjälper pracaxiolja, blåbärsextrakt och linfröolja till att rengöra och avlägsna rester av produkter som gör färgen matt och glåmig. Istället får färgen behålla stunsen.



Seeweed mattifying day cream
En skönt lättabsorberad fuktighetsbevarare för ansiktet. En innovativ sammansättning verkar balanserande på huden och ger den en matt yta som håller hela dagen, samtidigt som den mjukgör huden och gör den skönt smidig. Passar särskilt bra för dig med kombinations- eller fet hy.

Innehåller Community Trade-producerad blåstång från Roaring Water Bay Seaweed Cooperative på Irland - handel med Roaring Water Bay Seaweed Cooperative ger välbehövliga arbetstillfällen till samhället, och vinsten från handeln investeras i lokala projekt.
Icke-fet, rik på jod och kalcium – tång sägs vara en av naturens mest balanserade källor av proteiner, kolhydrater, mineraler och vitaminer. En balanserad ingrediens för att balansera din hy.


Tea tree skin clearing foaming cleanser

En uppfriskande effektiv men ändå mild rengöring, skapad speciellt för dig med fet och oren hy. Ge huden allt den behöver med en härligt löddrande rengöring som tvättar bort makeup, dagens smuts och orenheter på ett litet kick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0