Vårkänslor

sicket fantastiskt väder solen ger mig idag, blir helt lyrisk av vilka möjligheter de finns att göra detta till en bra dag, nästan så man skulle ta upp grillen och grilla.  Men konstigt  nog så är jag otroligt trött *gäsp*   vad är de med mig. En sak vet jag iallfall, shit vilken träningsvärk jag kommer ha i branäs nu när jag är så otränad :S måste stecha efter sista åket vill jag säga, har funderingar på att åka upp vecka 12 också och göra några åk i backarna.
Älskar att åka skidor, så kul! gå på afterski, dricka vin, ta en jäger på morgonen, basta och slänga sig i snön, spela spel, äta gott, grilla i backen, åka gondol, träffa människor, basta och umgås med de bästa!


jag ock tottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0