1.5dm mer snö rikare


Så här ser det ut om man kikar ut från dörrarna ut mot altanen från köket

Såhär ser det ut om man kikar ut frön fönstret i vardagsrummet.

Ja nu är det banne mig vitt ute.  Och ja varför är mina bilder så blåa för? Dumma mobil kamera. Jag väntar innerligt på att någon bara ska ge mig en systemkamera en vacker dag så jag kan börja ta fina bilder igen, jag är faktiskt duktig på foto om jag får säga det själv.

Idag står det snögubbs tävling på schemat på lektionen med barnen, vi ska bygga en gigantisk  snögubbe tänkte jag. Vilket busigt jobb man  har ändå . Ska jobba ikväll också 17:30 till 20:00. Vi får alla ha en bra onsdag, snart helg igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0