Alla vi hundar i Johanneslund

Sitter med två hundar i knät och myser.  Dom är trötta ocg fortfarande lite fuktiga för dom fick bada igår. Mats badade dem och jag torkade deras lurviga pälsar. SMoothie är som en igelkott i pälsen just nu och bör kammas ordetliget för att få hårstråna på plats. Jobbar 16-21 ikväll så det blir en lugn dag här hemma. Har skickat i väg det fjärde paketet med klänningar från Tradera. Kommer nog sakna mina klänningar lite men bättre att de andvända än att hänga snyggt i garderoben.

Igår blev det ingen middag för min del, var så mätt. Gjorde en fruktsallad istället och rostade kastanjer i ugnen, jätte gott och dyrt.

Drömde att jag var i Ullared inatt, tur att man kan drömma att jag är där istället för att åka dit. I drömmen var sakerna som fanns där inte alls så billiga som jag hoppats på att det skulle vara, men jag tror att det är lite så i verkligheten också.  Köpte bara inslagspapper och snören för en dyr peng.

Ä i stort behov av att gå till en frisör, mitt hår är slitet, har utväxt och jag är trött på frisyren jag har. Hoppas frissa ringer mig snart och ber mig boka en tid  :P

Nog om detta ska lägga mig och slappa i soffan och se på den fantastiska TVn som är en ny händelse i mitt liv. Männiksor i en ruta, sicken grej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0