min dröm om solen

okej, jag måste berätta lite om in dröm. Som vanligt handlade den om hur jorden förintas (vilket 1/3 av mina drömmar brukar handla om). Inatt vad de just det att solen blev så där varm och nära som den i vanliga fall intge brukar vara. Sådär nära att vi märkte att den var närmare en valnigt, den var större och närmare en vanligt. den  brände oss för att den var så stark. Säkert 60 grader varm. Den kröp bara närmare och nämrare (jorden). Jag hade ingenstans att ta vägen, jag barea kröp ihop på marken och hoppades att allt skulle ta slut, fort och opågamt, Hade ingenstans att ta vägen eller gömma mig.
'
Undra om detta händer under min livstid?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0