Några drinkar klokare då får jag bra ideér

Var och handlade god och dyr mat igår kväll. Köpte några filmer, ostbricka, lax, dricka m.m. Kommer hem och lagar till en god middag i form av laxrullar som jag gjorde med tunnbröd, gravadlax, rödlök, gräslök och mjukost. Till detta drack vi kallt vin, åt grönsallad och potatissallad.

Efter ätit och mätta och  druckit oss några glas smartare (?) så bestämde vi att åka in till stan och klubba.

Försökte hitta någon som kunde köra oss och till slut ställde E upp och köra oss in, hem skulle vi ta taxi bestämde vi. Väl inne gick vi till ett nytt ställe som öppnat och där träffade vi Johanna och Jamie. Efter åter en drink klokare och rejält på G så gick vi viadre till Husaren.  Sen dansa jag, dansa jag, dansa jag och åter dansade, det går inte att stoppa mig att dansa om jag  väl börjat, så frigörande på någotvis. I mina höga klackar  och ypperligt goda humör så var det en riktigt trevlig kväll. Fast det är inget jag känner att jag saknar, att gå ut och festa på krogen, då är en hemma fest eller bara sitta ner med soft musik på en resturang och dricka whiskey 50ggr bättre.

Det blev en riktigt dyr dag, vill inte tänka på det. Efter krogbesöket gick vi vidare till en annan fest vid norrmalm (tror jag), där träffa vi vår vän D, hans nya tjej M, den som bodde där hette N och sen var det en till kille där som hette J. Beställde taxi  och kom hem klockan 05:00, gick upp 10:00 och duschade, la mig och såg på film, putte på Mats så han skulle vakna till.  Gjorde super god frukost, sill, kokt ägg, bröd, hård jetost, sallad,kaffe och sådant.

Ska åka till Töreboda ikväll och se på film och äta pizza, fast det blir nog sallad för min del. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0