Vilken planet lever hon på 0.2

Ringer nu, idag, klockan 10:00 för att ändra tiden ikväll för bowlingen !? Egentligen så skulle vi börja 18:00 och åka härifrån 17:30. Nu vill tiden ändras till att starta bowlingen 17:00 !?. Åka härifrån 16:30 med andra ord. Då har jag 20 föräldrar att ringa och kolla om det funkar, föräldrar som måste sluta tidigare från jobbet,  föräldrr som måste hämta sina barn tidigare, föräldrar som måste lägga om all sin planering p.g.a en som inte kan planera en timme framför sig utan att det hinner gå snett.

Jag blir så arg.  Jag så i lugn och sansad röst att det är omöjligt, jag hinner inte och jag tror inte det komme gå. Det går inte att ändra ALLT sju timmar innan avfärd. Jag kommer inte ens få tag i alla.

Vilken planet lever hon på ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Malin! Vilken fin blogg du har!

Hoppas det löser sig för dig ikväll, att du får tag i alla! Ha en skön helg! Johanna Lundholm

2010-11-12 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0