Betalat kräknigar

Usch för att betala tusen tals kronor i räkningar, kläder, försäkring, ridning, el osv. Tur att man har oboy och fest på under den ångestfyllda minuterna när man skriver i alla heskliga belopp som jag betalar. Nu är jag försäkrad igen iallfall både i jobbet och på min fritid, med folksam försäkring. Snart ska jag betala tandförsäkring också. Synd att man inte kan köpa billiga tandförsäkringar på blocket eller nåt. Har en fundering på att sälja sambons nya burberry jack och få lite efter cash, men det skulle han nog märka :S

Har fruktansvärd träningsvärk efter två styrke och konditionspass som jag hade med barnen på gyman idag, sen ska jag iväg och rida också ikväll.  Kommer nog vara trött när jag kommer hem, de finns ju inget bättre en gnälliga flickvänner.

Måste planera morgondagen samt diska, plocka ut diskmaskin och hänga upp tvätt. Ingen vila ingen ro. Jag som bad hundarna att de iallfall skulla dammsuga innan jag kom hem från jobbet men de har dom självklart inte gjort, allt måste man göra själv ;)

Dom ska ha gratis mat, jag ska leka med dom, jag ska trösta dom om de är ledsna de ska ligga  i min säng ich trängas, de skäller när de inte får som de vill och dom ska alltid bråka om vem som ska sitta i framsättet när vi är ute och åker bil och inte ens kan de visa sin tacksamhet genom att dammsuga tills jag kommer hem. Totalt ignorera vad jag säger precis som de inte försått vad jag sa åt dem. Skaffa aldrig hund.


Byrackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0