En dag i oktober

<lediga fredagar är de bästa jag vet, nästan. Har nu stuckit mig i armen och fått en bamseplåster för hålet. Nu vill jag bara tiden ska gå samt att en städrska knackar på dörren och säger "Do you want some help whit cleaning?" "for free first time"  på en sån där knacklig thailand-engelska, sen kan hon få städa åt mig.

Mats säger att jag är hans bästa vän och att han hellre skulle vilja ha mig som vän än som älskare, de var u roligt att göra ^^  Jag var på lite bråkhumör igår så jag fick slå de hårdaste jag kunde en gång på hans överarm, han sa inte ens  AJ !? Är jag så klen ? Eftersom jag inte äter så mycket proteiner så bygger man ju inte  så mycket muskler heller. Skamligt vad jag äter dåligt nu för tiden. När jag låg och tänkte igår kunde jag mig inte minnas när jag åt riktigt kött senast ? Har ätit lite fisk då och då bara.  Just nu äter jag en räkmacka för de är ju så himlans gott med räkor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0