IKEA

Impulsiva som vi är så åkte vi igår kväll till IKEA i Jönköping.  Var där en timme innan stägning och var nästan ensamna, underbart. Vi hittade våran säng, madrasser samt garderobsdörrar, men de var inget vi köpte utav de. Nej vi nöjde oss med kuddar, galgar, en stekpanna och värmeljus. efter det strögade vi lite i Jönköpings gator och och måste medge att jag ÄLSKAR den staden, lagom stor, de finns allt man behöver och mysig. Åt en sallad på MAX sen åkte vi hem.

Jag hade min mobil på ludlös och självklart upptäcke jag imorse att jobbet hade ringt flera ggr :/  Men jag hörde ju inte och mobilen som inte ens kom med in från bilen. Men men, hoppas de löste problemet.  Ska snart till jobbet, jobba kväll också.

Hösten är nära nu, inte många blad kvar på träden, blåsigt och kargt. Hoppas värmen snart vill komma igång. Till helgen åker vi till Hyppeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0