längre en långfredagen

Vilken fin morgon, det är vitt ute, vit kristall på landskapet. Synd att jag inte hade en kamera nu, då kunde jag gått ut och tagit fina bilder. Mats är och jagar, kommer hem klockan 19 ikväll. Jag har ingen bil och känner mig väldigt instängd. Har inte någonting att göra, har ju ingen TV att glo på heller, har inte lust att laga mat hela dagen och städat har jag redan gjort, trött på att göra tråkiga saker, det är ju helg! Vill göra roliga saker då. 

Har varit såhär ett tag nu, allt är bra allmänt tråkigt i livet, har inget att se fram emot.  De enda jag tänker på är att tiden ska gå, att dagarna, veckorna och månderna får gärna bara rinna iväg för min del. Vill ha sommar igen, hatar vinter och kyla just nu. Är så fruktansvärt rastlös, och jag blir på väldigt dåligt humör pga att gå rastlös. Kan inte bara dagen gå, vill bara sova bort allt tråkigt.

längre en  långfredagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0