smoothie expriment




blåbär och valnötter i botten, yoghurt längst upp.



hallon dröm. Hallon, mjölk och en slatt grädde, blanda.


Efter att stått och pantat maskinen så full med flaskor på ICA och personalen fick också en del att göra innan jag var klar. Pantmaskinen belv full och det fick gålla på och byta lite grejer där inne. Med mina 240 burkar pantade och 143kr rikare gick jag ändå mycket glad därifrån, som ett småbarn som hade fått godis. Köpte de nödvändigaste vill säga mjölk, hundmat, balsam (väldigt viktigt för mig), diskborste, potatis och lite annat smått och gott.

När jag kom hem blev jag ännu gladare av att fått mina kläder med posten som jag beställt. En grått bas linne och en  grön tröja, fakturan var lite tråkigare att öppna dock. Nu inväntar jag en pojkvän så vi kan ta och duscha ihop (man måste spara på vattnet vet ni). Sen skulle jag vilja spela ett parti kort med honom om jag får min vilja igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0