Viola dagen

Idag har alla Violer namsdag, det vill säga min enda och bästa mormor har namsdag. Det firades med att jag ringde upp henne och pratade en lång stund om ditten och datten. Har städat under våningen idag, lagat mat åt alla rörkrökare förtillfället är de två stycken. Fick nu ont i huvuet över att jag kommer jobba hela helgen, det vår längesedan jag jobbade helg, men på sätt och vis kan det vara ganska skönt, helgerna är lugna på jobbet, vi ska lägga mer tid på det boende och är inte tvungna att tvätta och städa som dårar.

Väntar mig två paket på posten idag, dels en rauter och dels min jacka. Sen hade det varit kul om man fick svar från landstinget någon gång vilket har dröjt över en månad nu. Vill ju veta hur länge jag har kvar att leva :P Ska ner till Hjo och hämta ut medicin till min dödsdömda hund efter som han har champinjoner i örat och inte skabb.

När vi var på vetrinär stationen igår och skulle undersöka hundarna fick vi nöja oss mad att undersöka en hund eftersom den anda hunden (Lexi) låste in sig i bilen med nycklarna i. Fick ringa skjuss så vi fick åka hem och hämta reservnyckeln, så kan det visst gå. Hon ville uppenbarligen inte in till doktorn.


Jobba 17-21 ikväll, blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0