en trevlig tisdag

På jobbet har jag lärt barnen nya lekar som de tyckte var roligt. Vad skojjsigt man kan ha med bara en boll. Har även pratat med två herrar idag som var och utömde huset jag tänkte ha fritidsklubben i, så nu måste de flyttas ! ? Vart vet jag inte rikigt och de är inte mitt problem heller, och de är skönt, de får chefen fixa.

En härlig älgstek ligger och puttrar på spisen, de ska bli porterstek utav den är tanken. Se är väl sådär gott, man tröttnar fort. Jag har bara ätit banan idag så vilket mat som helst skulle vara gott just nu. Ska ta och städa här hemma lite för imon kommer Johanna och bor hos mig två nätter när gubben  nu far till Tyskland !

Imon blir de att gå upp med tuppen, 06:30 åka in och slänga av gubben och packning, åka till Hjo och jobba 7 timmar, åka tillbaka till Skövde, hämta johanna. Tillbaka till Hjo, ordna de sista innan barnen kommer två timmar på Fritidsklubben, trilskas lite med chefen m.m. Hemma imon kl 20:00. Upp tidigt på Torsdag, kanske köra in Johanna till Skövde, tillbaka till Hjo och jobba på skolan sju timmar, tillbaka till Skövde, hämta Johanna, tillbaka till Hjo ha Fritidklubben öppet två timmar på kvällen hemma klockan 20:30. På fredag ska jag vara LEDIG de kommer nog behövas, hämta gubben, lämna Johanna och jobba Lördag samt Söndag.

Ska ringa chefen nu och ser om hon ska skälla lite på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0