Första kvällen hemma på fem dagar

Jobbat, jobbat, krogen, jobbat, ridit de är vad jag har gjort dessa kvällarna då jag inte varit hemma. Denna kvällen har jag fått gjort lite saker hemma. Dammsugit, tvättat golv, lagat mat ( älgbiff, potatis, kål, rödvinsås), hjälpt Mats med att sätta upp några gipsskivor, handlat, lämnat en bok i Skövde, tankat bilen, bakatbröd. Kom hem klockan kvart över fyra idag och nu sätter jag mig ner med lite kaffe.

Jobbat några timmar på skolan, roligt. Jobbar på skolan imon med i klass (undervisa).  Mera planering med de nya jobbet, träffa barnen mer. Möte med rektorn, skriva på lite papper och få information om sekretess m.m.  Torsdag åtta timmar jobb och fredag sex timmar jobb. Lördag och söndag tänkte jag ha ledigt för på fredag har jag jobbat 14 dagar i streck.

Har även umgåtts lite med missen idag. Gud vad de är tråkigt att ha katt. Vad gör man med dem ?  Förstår inte det ?
Nu ska jag duscha innan jag somnar tungt i sängen.

Hej svejs.


Godnatt från mig och Lexi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0