Försvars position

Valet var ju så pinsamt.  Så mycket rött de blev, blä. Tycker politik och demokrati börjar bli löjligt. Skulle inte finnas några block, kan ingen stå ensamt för sitt egna parit och sina egna åsikter? Gadda ihop sig som små lag och sedan frysa ut och slänga käft till varandra, rena rama sandlådan om du frågar mig.

Allas attacker och påhopp mot SD då? Är de verkligen vuxna människor som styr sverige börjar man undra ibland. Framförallt kan de ju inte vara arga på partiet, för de är ju SVENSKA FOLKET SOM HAR RÖSTAT FRAM SD Men de är väl så, sverige är inte ett så fritt land som man vågat tro, man ska uppenbarligen skämmas eller vara rasist om man röstar på ett sådant parti, bli stämplad. Jag vet inte vad jag ska säga, antalgien lika upprörd som många andra, men skilland är väl att jag accepterar vilket många andra inte gör.

Jag är nog inte rädd för förändringar. dessutom tror jag inte ni behöver vara oroliga, de kommer ju inte slänga ut invandrare de första de gör, de måste ni väl förstå? Jag tror att SD precis som de sa igår på valvakan så blir de framröstade för att de är annorlunda, de lägger sig inte i något fjuttigt fack och håller handen i ett annat parti. De är självständiga.  Jag tycker mig förstå hur människor tänker och jag accepterar de. Är nog dax att Sveriges riksdag tar lite ansvar de med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0