Hypokondriker gör mig galen

Hypokondriker är de VÄRSTA jag vet. Har en del sådana i min närhet. De enda de kan är att gnälla över ett ont som de inte har. Man kan inte ha ont hela tiden på 20 olika ställen. <undrar om de är uppmärksamhet de vill ha? 
Ville bara få detta sagt.

Ligger lääänge i sängen idag med katt och gubbe,ska snart åka till jobbet.  Vi var på Olstorp igår och de var väl som Olstorp är. Man är lite onykter, lite för på, man tror man dansar braoch anser sig själv snygg när man han hållning som ett pungdjur. Ne jag ve inte vad jag pysslar med egentligen. Ska sluta med detta.


kattfan

Mina två husdjur

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh så söt :D

2010-09-05 @ 20:21:04
URL: http://celebration.webblogg.se/
Postat av: Anonym

neee, han är ful och liten, väldigt liten. En liten mes är vad han är. Fast han är bra att ha

2010-09-05 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0