Nu är de bekräftat.

Tisslat och tasslat en del de sista men nu kan jag börja avslöja när allt har fått klartecken och allt kommer nog att fungera mycket bra. SÅ himmla lycklig och chocken har fortfarnade inte lagt sig. Trodde inte att de skulle fixa sig så lätt och enkelt.

Här med kan ni/vi/jag förklara mig som (*trummvirvel*) Fritidsledare åt barn och ungdomar mellan sex till 15år. Jag har fått en fast anställning på 50% så jag kommer fortfarande vicka en del på andra ställen. Kommer jag halva tiden i skolan som fritidslärare och inom idrott. Sen har jag sex timmar i veckan på kvällarna som jag får ha fria aktiveter med barnen. Kommer ha "ett eget" hus som jag kommer ha ansvar för och göra iordning så de blir fint och trivsamt.

Kommer anordna aktiveter som klättring, överlevnadskurs, skidskoråkning, simma, bågskytte m.m. De jag får tag i som inte kostar så mycket.  Har en viss summa pengar att röra mig med.  Kommer även bara ha myskvällar med film som vi snaskar grönaker med dipp. Baka, sjunga, pyssla, samtala m.m. Arbetstider och dagar är fortfarande lite ovisst. 

SÅ himla roligt. Jag har inte ens sökt jobbet utan de ringer och ber mig eftersom jag  har varit så bra med barnen de gångerna jag har haft dem i klass eller fritids.  Kommer ha fast månadslön.  Jag kommer ha nära till jobbet så jag funderar på att köpa mig en cyckel och göra lite nytta med nöje.

Ja ja nu har jag en del att göra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! Grattis =)

2010-09-02 @ 19:37:19
URL: http://celebration.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0