Tandis


ute och går med lillen Öskan

Jag har varit snörvlig någon dag men de verkar inte riktigt bryta ut :)   Varit hos tandis idag och täcknat ett avtal med dem som de tyvker jag borde ta. De kostade ju typ inget och  de är ju säkert bra så jag slog till. De sa att mina tänder var fina pch att jag skötte dem bra :D  Vuxen poäng.  Har även fått massa bra-och-ha-gratis-prylar.  Två stycken stora flux flourskölj, mellanrums tandborstar som passar mig efgtersom jag har tandställning för all evighet i min mun.  Fluor tuggumin fyra paket och massa annat. De lönar sig att vara mycket trevlig som jag är.

Jag kände även igen namnet på sköterskan namnbricka och insåg att jag hade hennes mamma på hemmet, kanske därför jag fick så mycket gratis ?  Fast de blödde rätt kraftigt ur in mun när jag lämnade tandläkaren eftersom de testade ut de där mellanrumstandborstarna. Såg ut som jag bleivit misshandlad när jag gick ut därifrån.

Utanför stod Simon Irenheim, gammal klasskamrat så vi bytte några väl valda ord med varandra och gav varandra två kompiskramar.  Trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0