Here I come Köpenhamn

Har bokat mig två nätter i Köpenhamn med sambon. När jag börjat tänka efter så undra jag lite varför jag tog med just sambon? Kunde väl dragit i väg med en kompis.  Fast om jag har med sambon så betalat ju han allt (förutom om jag köper kläder eller nåt, det får jag betala själv).
Vi åker inte förens i slutet av  Juni, men destu tidigare jag bokar tåg biljetterna destu billigare blir dom. Fast så där värst billigt vet jag inte om det var. Lyxade i och försig till det med att resa i 1klass och att vi ska få mat på tåget. Har inte bokat hotellet en men ska göra det så fort vi får hem värdekupongerna på hotellet så vi kan bo där gratis :) Ska bo på Scandic Hotell i köpenhamn som ligger mitt i centrum och 500m till tågstation så det blir ju toppen.
Var så längesedan jag var i Köpenhamn så det ska bli härligt att komma dit igen, tycker jag har mig någolunda koll på vart vissa saker ligger och Mats är ju duktig på danska så de blir toppen. Har redan kollat upp vilka platser vi ska besöka och redan bokat bord på en resturang. Nämligen Ida Davidson som är känd för sina goda smörrebröd, har varit där innnan jag ätit.  Det var redan andra bokade kunder i Juni så jag behövde inte skämmas som bokade så tidigt. Bättre för tidigt en försent som hon i telefonen sa.
Härliga Ströget i Köpenhamn
Idas härliga Smörrebröd
Ida Davidsen Resturang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0