Klagoblogg.

Att aldrig de där pengarna ska räcka till?  Tycker inte om pengar längre. Sparar 30% av lönen men det känns ändå inte som det räcker. Har dessutom massa utgifter som mat, bensin, frisör, kläder, smink, roligheter (som är allt för sällan). Men man ska väl inte klaga, man har det bra, jag ska vara nöjd för det jag har och gör, är det inte så?
Är lite avis på pojkvännen som är ute och far överallt tycker jag. Whiskey provningar, hockey resor, mässor, öl provningar, kryssningar, Tysklands resa, Jakt i Tyskland, hämta öl i Tyskland, skidresa till Sälen. Ja jag kan hålla på hela natten.  Jag får stanna hemma och mysa med hundarna, jag unnar honom och är glad över att han får göra så mycket roligheter och dess utom slippa betala för dom. Men jag saknar något.  Vill också se något annat en Hjo, Skövde, Jönköping, Göteborg, Branäs. Det är i dom trakterna jag håller mig i, iaf de senaste tre åren.  Okej jag har varit i Kalmar där i mellan också, och tyskland en sväng.
Klagoblogg.
Jag kanske skulle få bo på hotell någon natt nästa gång han är borta, ska även unna mig och en kompis lite spa. Funderar på att göra några ansiktsbehandlingar på salong eller nåt och gå ut och äta eller så.  Det kan bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: langtarefterliten

Tråkigt att sitta själv när sambon är ute på äventyr, särskillt om man känner att man inte har råd att hitta på egna..

Låter mysigt med spa. Man kan ju göra en billigare behandling o sen mysa i poolen med vännerna mm resten av tiden så blir det inte fullt så dyrt om man vill.

Man är väl aldrig nöjd vi gör en massa kul o rätt mtt resor, men hade hellre haft bebis i magen...

kram blomman

2011-04-05 @ 21:46:19
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0