varför höra av sig?

Måste bara kolla upp mitt horoskop. Vad är det här? På två minuter dök två oväntade personer upp i mitt liv, igen. Visst jag har tänkt på dem, men lixom inte orkat tagit steget att fråga.  Först du som jag träffat några gången och vi har verkligen haft kul ihop. Vi ska ses snart bestämde vi. Sen du som jag inte hört eller träffat på typ sex år. Undrade hur jag hade det, hur mitt liv såg ut, jag undrade hur ditt liv ser ut m.m. Kul. Det var ju via msn så det var ju inte så att dom kom hit och knackade på dörren eller så.
Ska snart dra iväg till jobbet och leka med de små. Ska dammsuga, hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen innan jag åker bara. Vad ska vi leka idag föresten?  "Under hökens vingar kom" ska vi leka såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0