Jönköping

Har fått uträttat det mesta under Lördagen i vad det gäller klädproblem :) Har hittat en klänning till mig själv som jag ska ha på bröllopet som är om två veckor, har hittat en matchande slips till gubben samma färg som på min klänning.  Men bilder på min princessklänning kommer inte förens efter bröllopet. Jag hittade öven smycken som matchade klänningen.
Sedan blev det en sväng på Ikea som relaterade till att jag köpte byrån som jag ändå skulle köpa om några veckor fast denna dagen till nedsatt pris eftersom jag sprang in i ett skyltexamplar som skulle ner till fyndet. Annars fick vi inte köpt nmågot annat en byrån. Men det var ju ett projekt att få in hela schabraket i bilen. Mamma som har ont i rygg, en 88åring till mormor och en höggravid kvinna kunde knappast lyfta in byrån i bilen.  Så vi fick angagera några frivilliga och ofrivilliga satar som kunde knuffa in byrån åt oss. Sen fick jag sitta riktigt nära byrån i den nerfällda baksätet och mamma fick riktigt trycka in dörren för min tjocka mage var i vägen, snacka om tidig barnmisshandel.
denna blev min
Svullot själv i baksätet med sin  byrå

Inte för att allt tog slut där, nej in på A6 för att fika och kika runt.
Det blev även mer kläder till det ofödda barnet, fast idag kläder i den allre minstatste storleken som tanken är att bebisen ska få ha på sig när den aldelles nyfödd.



Gosiga myspys kläder till nyfödd bebis


En Molofleece blev det också


Till sist också en ny mascara från Body shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0