Då får vi vänja oss vid att kronprinsessan Victoria hänger på Familjeliv

Dåså, då var vi mitt i veckan igen, tiden går fort och det gör ju inte mig nåt.
Ska till frisören idag fast hon ska inte göra någon större förvandling på mig, hon ska bara klippa.
Ska prata igenom hur vi ska färga håret gången där på, tror jag satsar på mörkare toner nu när det börjar bli höst. Ska även gå till bibloteket och låna en cd-bok.
Hårfärgen jag har nu, ljust med blonda slingor
Skulle vilja ha något i denna färgen när jag kommer färga håret om sex veckor.


Det blev boken populär musik från vittula.
Jag och min frisör fick pratat igenom vad vi ska göra med mitt busiga hår nästa gång, det kommer bli mörkare, rödare och kanske med något ljust inslag.
Grattis Victoria och Daniel som ska få litet i Mars 2011
Länge leve monarkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0