vistelsen hemma på Hyppeln 4-7aug

På vägen ner till Göteborg, plockade upp mormor i Habo, vi fikade gott på vägen som ni ser här.
Väl hemma på Hyppeln där mamma, pappa och Håkan (hunden) bor
Efter ett dopp i havet tillsammans med mamma, pappa, hundar, bror och brosans sambo så åt vi kräftstjärtar.
Efter förrätt och sedan huvurätt blev den efterrätt i form av marängswisch
På lördagen var det boultävling som de flesta utav oss var med och deltog i. Här ser vi R och A får nog tillägga att dess pojkar var något bakis då jag fick köra bilen de hela 250m och hämta upp R på morgonen.
Jag tar min uppgift på största allvar
Hur många kulor ser ni :D  ?
Bekymmersam J ser ut då?
Jag och Johanna som spelade ihop blev utslagna redan första ronden.
Efter att vi förlorat blev det häng på bänken och jag hämtade mig Smoothie för att få lite tröst.
På eftermiddagen kom pojkvännen med vänner från Skövde för att ligga över natten. Vi åt mat på resturangen på ön.
Unni och Robin (barndoms vänner)var glada i hatten framåt kvällen
Vi ser visst väldigt onyktra ut men jag kan lova att jag har inte fuskat.
Massa folk, jag tykcer man kan se vem som ser nyktras ut (se mig)
Kräftkalas hemma i boa som vi sov i, sent på kvällen.
Havskräftor är det bästa jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0