26 december

Gårdagens förmiddag spenderades på ett kalas då Violas äldsta kusin fyllde fem år så de blev tårta, ballonger och en hel massa presenter. Violas första födelsedagskalas och julafton inom loppet av två dagar :)  Eftermiddan var vi hemma hos Nils och Johanna som också väntar på storken, där fick vi pannkakor, julgodis och en hel massa prat. Åkte hem vid fem och bytte blöjor, klappade hundar och myste lite innan det var Violas tur att gå och lägga sig.

Idag ska vi nog bara ta det lungt och packa ner oss i väskor för imorgon åker vi till mina föräldrar ner till Göteborg, hem till Hyppeln. Vi ska plocka upp min mormor på vägen så det blir en sväng till Habo först.  Hoppas vi alla får plats med  hundar, vagnar, blöjor, människor och väskor.
Jag och min lilla Dola i våra pyjamasar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0