Dagens outfit på Violan



Efter en hel dag igår med att hålla så många "rutiner" som möjligt så gickdet väl allt som allt rätt bra. Tre sovpauser under dagen och slockanade sedan 21.00 på kvällen, visserligen i min säng men jag lägger över henne till sin säng när jag lägger mig sen för då borde hon vara i djupsömn.
Jag lagade potatis och purjosoppa till lunch och älg till middag, jag hann också sammsuga och damma av hela övervånigen.


Idag blir det besök av Mats vän vet dock inte om han är här för att träffa Viola eller om han vill prata skit med Mats och det kvittar för han är snäll och trevlig.
Då var det tre dagar kvar till Jul och jag får inte en endaste klapp i år, så jag har nog inte varit så snäll. Vi har en tomtesäck här hemma med alla klappar och på de flesta så står det inte vem som ska få klappen eftersom vi ska köra julklapsspelet. De klapparna som har en ägare står det  Viola, Elise och Mats på, men jag hittade ingen där i  till mig så lite besviken är jag, trots att jag aldrig någonsin fått en inslagen present av min sambo, men visst har jag fått saker som en systemkamera, en bukett rosor för fyra årsedan och sen har jag säkert fått andra grejer som jag glömt bort.
Ja ja, vi får väl se om det dyker upp något paket som det står "GOD JUL Malin" på, men de tror jag inte kommer hända.


Dagens outfit på Violan
Body från Lindex
Byxor från Laban
Sockar från Åhlens
Söta kattsockar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såna sockar vill jag med ha :o vad stor hon ser ut nu! Hon ser inte ut som en bebis längre.

2011-12-21 @ 14:45:29
Postat av: Maria

Fasiken va söt hon är! :)

2011-12-22 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0