december

Har nog inte riktigt förstått att det är decembernoch snart jul, de ligger ju ingen snö på backen ! Förra året kom snön 22 oktober och stannade till början av april, hoppas jesus och gud (eller är de samma gubbe) vill slänga ner lite snö till mig snarast. Jag har försökt att följa jul kalendern för Violas skull och jag måste erkänna att även jag blir glad av att se den, Viola tycker mest den är sövande så hon tycker om den på sitt egna lilla sätt.

Igår kväll lekte Mats och Viola "ahooo" leken i sängen den går till på så vis att Mats säger "ahooo" sen säger Viola "ahooo", och sen säger Mats "ahooo" igen och Viola likadant, samtidigt som man säger "ahoo" ska man försöka ha ögonkontakt vilket kan vara svårt men vi låtsats alltid att det är Viola som vinner så hon inte blir ledsen och känner sig kass.

Mats är ute och jagar just nu för tillfället och kommer hem snart. Då ska vi göra hemmagjord pizza, vila och sedan åka en sväng för att träffa lite folk i eftermiddag/kväll som inte sett vårat underverk, de blir trevlig det.
Slänger in lite bilder från förra vintern.

Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Lite snö hade ju inte varit fel, för stämningens skull1



Förresten, du skulle inte vara intresserad av en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100kr och dom pengarna går till min sons sparkonto. :)

2011-12-03 @ 19:36:01
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0