jag bara älskar...

Jag bara älskar vårat skötbord och desamma tycker Violan som bara ligger där och småskrattar när vi pysslar med henne.  Samtidigt som hon ligger där och grejar så kan jag bädda sängen, borsta tänderna, sminka mig och till och med torka golvet.
Dessutom gillar jag skötbordet för att det är snyggt, praktiskt och att vi har vatten så nära till hands, vill till och med badar henne på skötbordet då vi bara lägger dit baljan. Imon ska de badas så vi är rena innan jul.
Sist men inte minst är skötbordet egendesignat och jag har bestämt precis allt sedan har Mats fått sågat, skruvat och installerat.

Idag har de stått promenad på schemat och sedan lek med hundarna ute i snön.
När gubben kommer hem ska vi packa oss iväg och inhandla lite "julgottis", vi ska lite lilljul här hemma innan vi åker bort till Violas farmor och farfar på kvällen.
min mamma har stickat den söta filten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0