Skriva julkort, Check !

Bara att dra sig till brevlådan och posta alla 30 julkort.

Viola fick bara imorse, hon tycker om att bada och blir arg när jag tog upp henne från badbaljan men smonade sedan efter att vara nybadad och "nymätt".  Igår kväll var en mycket bra kväll med ovanligt lite skrik från Violas sida och satt nöjd med oss i soffan och tittade på tv.
Har varit i väg en sväng själv idag inne i den lilla staden Hjo, skönt att kunna vara för sig själv och inte ens veta hur mycket Viola saknar mig där hemma, men de hade hon tydligen inte gjort utan somnat och vaknat lagom till att jag kom he.
Bjuder på en liten bildserie på min lilla tjej. Tänk att imon är hon redan  sju veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0