Viola sju veckor

tre veckor
Väger cirka: 3.8kg
Längd cirka: 52cm
Storlek på kläder: 50
Min favorit sak att göra: Att sova
Jag tycker inte om: Att vara hos pappa
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Försöka lyfta på huvudet

Fyra veckor
Väger cirka: 4kg
Längd cirka: 53cm
Storlek på kläder: 50
Min favorit sak att göra: Bli vaggad
Jag tycker inte om: Gillar inte att bada eller bli blöt.
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Nu kan jag le :)

Fem veckor
Väger cirka: 4.2kg
Längd cirka: 53cm
Storlek i kläder: 50
Min favorit sak att göra: Ligga och titta på saker och  att bada.
Jag tycker inte om: När hon blir själv och när jag inte hittar bröstet. Eller Läkarbesöket på BVC
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Följa med blicken

Sex veckor
Väger cirka: 4.4kg
Längd cirka: 53.5cm
Storlek i kläder: 56
Min favorit sak att göra: Ligga på mammas axel och att bada
Jag tycker inte om: När hon blir själv och att bli tvättad på morgonen.
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Att göra höga ljud när jag är missnöjd


Sju veckor
Väger cirka: 4.7kg
Längd cirka: 54cm
Storlek i kläder: 56
Min favorit sak att göra: Att få 100% uppmärksamhet och att bada.
Jag tycker inte om: När hon blir själv. Babygymmet passar sig inte.
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Försöker vända min från sidan till mage

Kommentarer
Postat av: louize

men åh så otroligt söt !!

kan inte låta bli att lee då ja ser korten på sockertoppen =)



hur känns d att vara mamma?

kommer följa denna blogg =)



kram

2011-12-02 @ 16:28:10
URL: http://shapeful.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh de här va kul att läsa hennes framsteg, sånt kommer hon nog uppskatta när hon blir stor

2011-12-02 @ 20:45:00
URL: http://awayaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0