10 feb

Gjort min dag på jobbet, bara tre timmar men ändå. Ska se klart filmen 2012 sen ska jag gå ut och gå sex kilometer med hundarna. Väder och snö ska inte få stoppa mig för en promenad i skogen. Promenader ska uppenbarligen vara bra mot allt, sjukdomar, problemn med hjärtat, syre omsättningen, piggare, förbränning och allt annat livshotande som man kan drabbas av. Sen vill man ju komma i form till beach 2010 2011. Fast det kommer nog dröja tills 2012 innan jag är i fomr igen ^^ om jag någonsin kommer bli det.
Ska laga till lax, potatismor och sockerärtor till pälsk kommer hem. Klockan 18:00 ska vi träffa J utanför La Vida i skövde och prata igenom hemligheter. Nästa vecka är det sportlov för barnen vilket  innebär lite andra arbetsuppgifter för mig, men ombyte för nöjer som min gamla mamma brukar säga.
Nu går jag ut en sväng med voffsingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0