sista februari

Var och storhandlade på ICA maxi igår och trodde på något vis att vi skulle vara ensamna där vid 18 tiden men icke.  Köpte två filmer, Snabba cash och Paranormal Acitvity . Sen slängde jag ner så mycket ekologiskt mat jag kunde hitta i vagnen, han körde och suckade medans jag gick loss på fruktavdelningen och handlade färsk annanas, mango, meloner, kiwi, gröna bananer m.m.  JAg älskar frukt.  Sen unnade jag mig att köpa lösgodis vilket jag inte gjort på säkert ett år men kände det var dax nu sen dröjer väl det ett år igen. 
Dyrt blev kalaset också.

När vi kom hem gjorde vi hamburgare och åt, samtidigt såg vi på  Paranormal Activity. Inte trodde jag att man kunde göra sådana läskiga filmer. Vågade inte gå upp till sängen själv, vågade inte gå upp och kissa på natten själv så Mats fick hålla mig i handen vart jag en gick.
Lexi ligger här och spänner ut den tjocka magen. Jag var ute och gick 4,5km i morse och Lexi skulle följa med men hon låg hellre kvar i sängen och flötade. Gjorde en jätte go dfrukost när jag kom hem, smoothie som jag gjorde med banan, blåbär, äppla, turkisk yoghurt, blandade och sedan åt jag ekologisk musli till. Borde öva lite mer på gitarren men det går ju inte, den är så fruktansvärd ostämd så jag hittar inte en enda ton rätt. Jätte störande, inte alls kunnat öva mycket denna veckan vilken inte känns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0