Smäll på käften.

Då har man fått lite smäll på käften också, kul att någon uppskattar det man gör. Kan aldrig säga när något är bra men när det är dåligt då kan man gnälla som bara den. Är inte alls kul att gå upp till jobbet om man känner sig dålig och kass. Vill bara gråta, jag är så känslig nu. Känns som jag åkt på världens  halsfluss eller något också, både jag och sambon har ont i halsen, febriga och är jätte förskylda.  Jag har inte tid att vara sjuk ska ju jobba hela fredan, jobba lördan, nu kanske jag får ställa in alltihop.  Då får man väl bara mer skit för att man är så h*lvetes dålig och misslyckad och att infon inte kommer ut ordenligt.
Info. förresten, är det någon som är bra på info så är det jag, jag älskar att arrangera och skriva ihop saker men den här gången räckte det visst inte till, det räckte till för 25personer, det var bara en som missat, och den har slått mig på köften (psykist) jag klarar inte att ta dålig kritik, aldrig gjort. Sitter väl i sen skolan då man var mobbad och tog åt sig allt.  Vill bara dra av mig allt mitt hår !  Livets känns kasst just nu, står bara och stampar på samma plats, en plats som tråkar ut mig totalt.  Det är inte de att det inns lite att göra, men jag kommer lixomn ingenstans, det är inte fel på personerna runt omkring, det är mig det är fel på.  Tycker om måndagar och gitarr lektionerna, komma bort och göra något man själv tycker om.
Sluta slå mg käften, jag orkar inte det just nu, mycket som det är.
Jag bör inte ta åt mig eller lyssna ett ord vad personen sa för att alla andra lyssnade på mig och följt "mina manoualer" bara en som har missförstått mig. En som är drabbad av 25. Fast det är intedrabbad som det låter. Mer att "denna" missat en timmes mindre lektid en andra.  Undra just vem som har rätt och fel denna gång?  Kan vi inte sluta bråka och börja komunicera istället, jag är bra på att kommunicera men vi pratar inte samma språk. Jag pratar barnens spåk, dom som jag bryr mig om och den andra pratar de vuxnas språk de som den bryr sig om. Men mitt jobb är väl ändå barn ?
Jag förstår inte, orkar inte förstå just nu, vill bara lipa lite så känns allt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0