29/1

ne nu börjar de bli tråkigt att inte få blogga. Brebandet kommer inte förens nästa vecka ju.
Idag är de ju lördagens dag och jag ska in till staden och köpa lasyr, fast det verkar dröja eftersom sambon vill med och köpa ett lass med grus och det kan jag inte ta i bilen. Utan vi måste ta bussen in med släp kärra och jag vill inte köra med släp kärra i staden.
det som fördröjer allt är den där bonden Erik som lagt sin skogsmaskin i vertikalt läge mitt på gärdet, vilket inte är så bra. Den väger ju några ton så nu är första projektet att få den i lodrätt läge igen. Kluns!   Han var ju på väg hit för att lyfta upp våran skorsten med skogsmaskinen, eller om han skulle hämta lastmaskin?
Hur som helst, det ligger många projekt och snurrar i luften just nu, hoppas allt går vägen som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0