Bortrest

Då lider det mot andra och sista natten i min ensamhet varit inne hos S ikväll och hennes lilla bedårande dotter på lite över ett år gammal.  Har fått mat och pratat av mig.  Kom just hem, ska göra en packningslista för imon drar jag till göteborg över en natt till ensamna M.  Vi kommer nog hitta på något trevligt tillsammans. Fick nyss höra av min pojkvän som hade köpt massor av alkoholhaltiga drycker till mig, han hade även köpt med sig extra mycket vin, förutom mina 10liter jag bestälde hittade han en femlitare för bara 44kr, den smakar nog värre en pest, men men den åker nog med. I värsta fall kan man ge vinet till någon man inte tycker om.

Ska även hinna in till REAN på The Body Shop imon innan tåget går och se om några av de produkter jag använder finns till lite billigare pris! Vem vet.

Ska gå och natta hundarna nu också kanske ringa min prins i Danmark och tungkyssa honom via mobilen, undrar om tungan når enda fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0