dag två

tiden går långsamt fram, vakna första gågnen vad 05:30. Jag blev så ställd att jag ens kunnat somna i min ensamhet. Jag till toaletten gnuggade mig i ögonen och upptäckte att det faktiskt var sant att jag somnat och att det sanrt var morgon. TV var på under hela natten och jag vågade stänga av den vid nio tiden på morgonen.

Idag är allt som en låga, det  är ljust och jag ser dammtussarna på golvet som ropar efter dammsugaren så det fick jag börja dagen med. Annars ska jag nog mest gå runt här och vinter deppa och städa mellan varven. Har lite tvätt att ornda med, ska även packa väskan till imon då jag sticker bort en natt.  Varit ute och lekt lite med mina vovva då blev både jag och dom lite gladare och tröttare. Vill bara att tiden ska gå till  att sommarn kommer. Orkar inte med mer snö, kyla och mörker jag blir så depp av det. Ta mig härifrån skriker min kropp, lättare sagt en gjort.


Jag och vovvarna i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0