dagen då allt försvann

Idag försvann ett bort, två glas och en stol från vårt hem. Jag tog sönder dem. inte riktigt med mening men nu är det som är. Tror inte ens karlssonsklister kan rädda dem. Tagit en duch, ska snart in till Hjo till M och N och spela monopol tills jag nästan somnar. Ska ju sova själv inatt, för första gången i mitt liv. Hur kommer detta gå? Kommer jag leva imon eller kommer demonenra ta mig dit dom vill?  Man vet aldrig.  Har ju mina hundar, har ju ett dåligt lås på ytterdörren och tre dörrar som det är glas i så det är absolut inte  helt omöjligt att ta sig in om någon dumming vill göra det. Som tur är så är det 100m till granne där en småbarnsfamilj bor så  de borde ju vara vana av att bli väckta på nättera. dessutom är edt 100m med 50cm snötäcke så jag hinner nog frysa ihäl på vägen dit.

det går säkert någon super bra skräckfilm på tv ikväll som kommer få mig helt hysterik, strömmen kommer säkert gå inatt bara för att jävlas med mig och då har jag bara min mobil att lysa upp mörkret med, och mobilen kommer säkert ladda ur innan dess.  nej jag ser verkligen inte fram emot en natt utan dig. Men jag får väl se detta som vårat "fem-års-test-ihop" klarar jag dessa nätter utan dig, klarar vi allt.


jag, en dag i somras


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sånt ska du ju inte skriva... såna där dummingar får ju gratis information om var dom ska ta sig in, och du vet inte vem som läser din blogg. Men det är nog ingen fara!

2011-01-08 @ 17:29:58
URL: http://awayaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0