Fastnat i förkyldnings träsket

Börjar det nya året med en dunder förkyldning. Suck.  Ska försöka åka till jobbet imon ändå. Blev en lugn dag  igår, Nils stannade till 00:00 och försökt få liv i våra datorer, den ena dog, RIP Acerdator. Åt tacos igår som det blev över utav så jag vet vad jag kommer äta till frukost.  År 2011 hoppas jag blir ett nytt succe år med massa jobb vilket i säg gör mig  hiskeligt rik. Jag hoppas på ett fantasiskt hår år och hoppas min hår blir längre och finare med hjälp utav att jag går till frissan var tionde vecka, hon får mig snygg. Jag hoppas att alla härligt produkter från The body shop får man kropp att stråla och att jag känner mig ren, snygg och återfuktad. Jag hopppar på ett år där min garderob är full av snygga kläder som jag har eller ska köpa. Jag vill att år 2011 ska ge mig en kontrollerad vikt och att forsätter hålla mig smal.  det  enda jag egentligen vill bättra på är att jag är ännu nyttigare och bättre tränad. Men det ska ju inte vara så svårt att ordna.

År 2011 vill jag lära mig spela gitarr, sjunga inför publik och kanske göra en skiva. Just nu kan jag inte sjunga med mina sjuka röst. Jag vill att mina nya kamera ska ta finare foton en någonsin och att ni läsare ska tycka om mina bilder.


Julafton 2010


Ska gå upp och vila mig i sängen en stund till med hundar och en kille.

ching ching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0