köket ligger på golvet efter 30års fest

Japp ni läste helt rätt. Igår var  jag och sambon på 30års fest hos Erik, gammel han börjar bli ju. Med massa människor, god mat och lite dryck så var kvällen mycket lyckad. Jag och sambon gick sist från kalaset efter att hjälpt till att röja undan och pratat.  Vi kom hem runt tre tiden på natten efter en frisk månskens promenad.
Idag fick jag ett ryck och började renovera köket. Ner med skåp och hyllor, slängt porslin, koppar, muggar, vaser och massa annat fint som vi inte  längre vill ha, eller som udda utav. Efter att rensat så åkte jag till Skövde, köpte dyr tapet som vi nu har satt upp i köket. Ska imon köpa hyllor och sätta upp framför tapeten och sedan ställa tillbaka de porslin som jag vill ha kvar.  Blir så bra och så mycket finare i vårat fula kök.
Bilder kommer bara inte orkat lägga in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0