Nytt

Nu är allt nytt, mitt liv är nytt. Var inne två timmar i Telia butiken för att välja ut ny telefon, ny data med mobilt bredband. Nu är allt nytt, jag har en DATOR! och en ny konstig telefon som är svår att lära sig.

Säljaren var jätte duktig på att övertala mig att köpa det jag köpte, allt till det bästa priset. Fick dock jag ingen gratis Spotify men men, det får jag väl fixa själv.


Min fösta egna, nya dator. Den dyraste samt den bästa. En HP som skulle vara både snabb, säker, tålig och praktisk.


En Samsung Galaxy S som enligt säljaren skulle vara den bästa på marknaden. Jag är ensålänge nöjd men förvirrad av att använda mig av touch och att det bara finns tre "riktiga" knappar att trycka på !  

Så efter lite smörande fick jag billaddare, plastfilm att sätta över skärmen, blåtands hörlurar och stötdämpare att sätta runt telefonen, frisurf och massa annat kul.

Tack älskade sambo alla nya teknikprylar jag fått. Har nytt nummer så hör av dig du vill ha det.


Har tänkt på hur mycket saker jag har nu som är mitt och utan några krediter eller sådant så är jag riktigt nöjd. Allt handlar om vad man prioreterar (stavning?)  Har tjänat pengar sedan jag var 19år, istället för resor eller läsa på skola så har jag valt att leva "jobb livet" och ta de jobb jag får och sedan få fasta jobb efter min erfarenhet.

Detta är vad jag har.

Har bil, en fin svart Volvo S80 som är 11år. Innan den hade jag en VW Polo som jag också köpt kontant.
Har en dator (inne på min andra data på sex år)
Har haft körkort i över två år
Har egen ny telefon
Har ett hus
Massa kläder som jag trivs i
Har två hundar
Fast jobb
System kamera
Lägger ribban högt vad det gäller mat och vad jag stoppar i mig, äter till 90% eko och vilt.
Egna carving skidor
Har massa fina krukväxter hemma

Samt massa andra vuxenpoäng.
Gillar livet för tillfället. 
Det går bra nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0