Kika på ny bil

En ledig dag, sen jobbar jag några dagar till Ska tillbringa större delen av dagen i Skövde då det eventuellt blir en dejt med Tina, handla foder till mig och Mats, äta lunch, besöka babyproffsen och köpa lite småskit och sedan kika på en  bil. En Lexus IS 200 sportcross, den är jätte sexig hoppas bara att den har en lika fin insida och motor som utsida.
Färg: Silvermetallic
Karosseri: Kombi
Info: ACC Klimatanläggning, Airbags, Elhissar fram och bak, Elinfällbara backspeglar, Fjärrstyrt centrallås, Larm, Lexus original CD-Stereo med växlare, Tonade rutor bak, Xenonljus, Alufälgar lexus original, Nya Sommardäck, Motorvärmare med kupéuttag, Avtagbar dragkrok, Vinterhjul, Servicebok, Nyservad på 12.000mil, Nybytt kamrem, Sportchassie.
Ska titta på andra bilar en bara denna men  det är denna finigen jag fastna för. Hoppas hoppas. Ska tjata på mig ett babyskydd på köpet också, tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0