Måndag 25 juli

*tårar* tvungen att plocka ut min sju år gamla piercing i naveln, den som har följt med mig i vått och torrt. Tog ut den första navelpiercingen ganska tidigt, redan i vecka 17 tror jag. Tog ut man andra nu i vecka 29, den gjorde ont, var röd och irrirterad. Mats trösta mig med att han kan betala nya piercingar till mig sen. Men tre piercingar förblir kvar för dom kan aldrig göra ont på mig. Måste bara plocka ut dom innan förlossningen.  Annars har det stått jobb på schemat idag 7-14, arbetat fem dagar i rad nu så det ska bli skönt med en ledig dag, imon.

Senare framåt kvällen åkte vi och besökte ett par bekanta från Danmark som var och hälsade på Mats föräldrar, vi åt ost, och dom som kunde dricka vin drack det och massa struntprat blev sagt. Danska kan vara ett bra klurigtspråk att förstå, men det går att förstå om man håller lite halvt om öronen samtidigt som man blundar hårt och lyssnar.
Jag  å klotet på magen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick ta ut min i v.20 har jag för mig. Då va de samma som med dig, spände, var rött och irriterat.. Gjorde ont.. Jag fick en bristning på hela magen och den är precis sidan om piercinghålet ;) Liten en så den syns inte :P Skönt det :) Nu har jag i den som vanligt igen, var inga problem att sätta i piercingen efter förlossningen :)



Så fin mage du har :)

2011-07-27 @ 14:38:49
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0