Mår som man förtjänar

och inte är det min förtjänst precis, det är bara så att man inte alltid kan komma överens om allt.
Gravpenningen är nu iväg skickad och allt var mycket simplare en vad jag trodde., hoppas nu att det hinner gå igenom mina papper så fort som möjligt eftersom jag är sent ute. Nu ska jag även rita en ritning på hur jag vill ha spjälsängen och se om svärfar fortfarande har lust att snickra ihop en till oss, eller om vi köper en. Till och börja med får vi hoppas att vovlon blir såld.
Kolla in bilen på blocket.
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_S80_170hk_35123456.htm?ca=13&w=1
Jag önskar mig en oval spjälsäng som jag hoppas den blivande farfarn har lust att göra en.
Om inte så vill jag köpa mig denna fina sänga från märket Troll och sängen heter Nova, den är i nordisk design och hur fin som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0