Äntligen fredag

Äntligen fredag och äntligen ledighet som kommer vara i över en vecka i sträck som det ser ut just nu, men jag ska inte ropa hej än, för jag skulle behöva jobba lite mer. Lite svårt att jobba när man inte är på orten bara, för på måndag åker jag och sambon till Köpenhamn några dagar. Efter att jobbat idag åkte jag hem och slummrade till en stund, nu är jag vaken och har några husligaprojekt jag bör dra igång men jag väntar nog en stund till. Jag kan gott behöva lite egen tid. Nu kommer det också att dröja innan jag sätter min fot på skolan för att jobba. Vilket både är skönt och lite tråkigt.

Vet bara inte riktigt vad vi ska göra i köpenhamn men det kan vara en yjusning i de med, att inte bestämma vad man ska gå eller titta på, jag har varit där några ggr innan och känner igen en del platser när jag väl kommer dit. Har iaf bokat in oss på en resturang redan som gör goda smörre bröd.


Har unnat mig parfymliknande glitter sprayen från body shop, en sån där sak som alla kvinnor borde ha i badrumsskåpet, både söt vacker.  Jag köpte en utav de sista eftersom de såldes i begränsat antal, från Body shop såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0