beger mig

Nu sätter och barnet på mig en sommrig klänning och beger mig ner till göteborg över dagen och natten, på återseende imon med lite härliga foton hoppas jag. Tar inte med systemkameran, den vill jag inte kånka runt på men jag har en helt okej mobilkamera. Tåget går 11:32 och jag är nere lite innen tolv jag och min lilla hund, sen är det bara tio minuter promenad från stationen till hamnen där segelbåten ligger och mammsen och pappsen väntar. De skulle visst segla från  Styrsö idag och inte till Lilla bommen som hamnen heter, där barken vikning ligger ni vet, skeppet! ELler operan kanske är en ännu bättre symbol, Soothies favorit hus att kissa på, och det är ju inte alla som får kissa på Göteborgsoperan. Ska gör iordning mig det sista nu, får nog bli solskyddsfaktor på idag med :)
Ha det gött.
Denna bild är ca ett år gammal men jag tänkte ha denna klänningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0