ensamt

Oj vad jag saknar min pojkvän denna natten. Vet inte vart jag ska börja. Har adlrig tyckt om att sova ensam, detta är tredje natten tror jag som jag ska "sova" ensam i huset. Sova kan jag nog se i stjärnorna efter nu när åskan dundrar över mig. Strömavbrott, mörkt, ensamt och jag som är kissenödig och vågar inte lämna sängen. Huset skakar imellanåt. Brukar ju alltid somna med TVn igång. Har mobilen och lite betterier kvar på datorn som lyser upp min tillvaro. Hundarna har sedan någon timme tillbaka flytt sin kos under sängen. Lexi hatar åskan och skakar.  Det är en sak när det åskar på dagen, då kan det vara mysigt. Det kan vara mysigt även på natten så länge man har någon hos sig som håller om än, men inatt var inte åska ett så bra val. Tur att jag inte ska upp och jobba imorgonbitti !

Kan inte riktigt svara på vad jag är rädd för egentligen men det är nog mest det kompakta mörkret, alltid varit mörkrädd. Jag har väl säkert någon jag kan åka till men det är inte nödvändigt, det är ju trots allt bara lite åska. Lite skrämmande åska. Hoppas snart elen kommer tillbaka bara så jag får gå och kissa snart. Tur att jag har min lilla inneboende i magen som inte heller verkar vilja somna <3
Kom tillbaka till oss snart kära Mats !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0